Zalecane dla klas : Każdej która wybierze jako drugą profesje Herbalism
Alchemia to coś dla zapalonych chemików, którzy pragną kręcić eliksiry dla siebie, dla gildiowiczy lub po prostu sprzedawać je na AH za całkiem niezłe sumy (ale dopiero w endgame). Jeśli planujesz wziąć tę profesję, to koniecznie weź do tego Herbalism, kupowanie roślinek na AH doprowadzi Cię w przeciwnym wypadku do bankructwa. Alchemy wytwarza wiele różnych potionów, ich działanie jest tak zróżnicowane, że każda klasa coś dla siebie znajdzie. Od prostych potów odnawiających życie i/lub manę, przez te podnoszące statystyki i resisty, dodające obrażenia do czarów czy zwiększające rage u Warriorów, aż po takie całkowicie dziwne jak np. zmienianie osoby w kościotrupa czy zmniejszające rozmiary postaci
Na 225 poziomie skilla zaczyna się prawdziwa alchemia, czyli transmutowanie jednych rzeczy w inne. Dzięki Philospher's Stone (wystarczy tylko jedno, gdyż działa jak katalizator) zamienimy w iście alchemickiem stylu iron w gold, a mithril w truesilver. Obie te czynności mają spory cooldown, bo aż 48 godzin! Transmutować będzie można również wszystkie essence, zamienimy air w fire, fire w earth, earth w water, water w air, undeath w water, life w earth. Jak widać zatem, wszystkie procesy z essnece są odwracalne. Problem w tym, że każdy z nich posiada cooldown 20 godzin. Stworzenie więcej niż jednego Kamienia Filozoficznego nic na to nie pomoże. Trzeba cierpliwie czekać!
|