Dzikie Swinie

forum zmieni wygl±d po zalogowaniu

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

NASZ SERWER AVALON : ONLINE!!

#1 2008-09-15 10:26:58

Vastin

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-14
Posty: 40
Punktów :   

£otrzyk (Rouge)

Rasy, które mog± wzi±æ tê klasê:
- Human
- Dwarf
- Night Elf
- Gnome
- Orc
- Forsaken
- Troll
- Blood Elf

Mo¿e nosiæ zbroje:
- cloth
- leather

Mo¿e u¿ywaæ broni:
- dagger
- thrown
- fist
- 1-hand sword
- 1-hand mace
- gun
- bow
- crossbow
- dual wield




Rogue (czêsto nazywany Rogalem) to klasa w pe³ni po¶wiêcona ofensywie kosztem defensywy. Zadaje jak najwiêcej obra¿eñ w jak najkrótszym czasie i dlatego czêsto bywa przedstawiany jako klasa o najwiêkszym DPS z wszystkich oraz jako morderca postaci nosz±cych cloth, gdy¿ jego ataki s± fizyczne, a cloth ma najmniej pancerza. W efekcie Rogue - je¶li uda mu siê zadaæ critical - mo¿e pokonaæ magów jednym lub dwoma ciosami. O ile zdo³a podej¶æ wystarczaj±co blisko, a pomóc ma mu w tym stealth - zdolno¶æ, która ukrywa Rogala - staje siê on niewidoczny dla innych Graczy do pewnego stopnia. W starciach z u¿ytkownikami ciê¿szego pancerza walka mo¿e byæ d³u¿sza i bardziej k³opotliwa, a to za spraw± faktu, i¿ Rogue - pomimo konieczno¶ci walki wrêcz (blisko wroga) - mo¿e nosiæ nie plate, nawet nie mail, a leather. Pomimo tego, umiejêtny Rogalik z pomoc± odrobiny szczê¶cia jest w stanie pokonaæ wroga, nim ten zdo³a zagroziæ jego ¿yciu. Stealth (albo silniejsza jego wersja - Vanish) jest równie¿ przydatne gdy Rogue chce uciec z walki widz±c, i¿ nie ma szansy na powodzenie lub zwyczajnie ukryæ siê i czekaæ na odpowiedni moment do ataku. Stan "in combat" zdejmuje stealth.

System walki Rogue opiera siê na punktach combo oraz koñcz±cych uderzeniach. Umiejêtno¶ci jak Sinister Strike dodaj± punkty combo do danego wroga (punkty nie przechodz± na nastêpny cel, a je¶li przez przypadek zostanie zaznaczony inny cel, punkty zostan± utracone na tym poprzednim). Koñcz±ce uderzenia wykorzystuj± punkty combo - im wiêcej ich bêdzie, tym koñcz±ce uderzenie bêdzie mieæ silniejszy/d³u¿szy efekt. Niektóre umiejêtno¶ci jak Ambush czy Backstab wymagaj± daggera. Wiele wymaga bycia pod wp³ywem stealth i/lub znajdowania siê za plecami wroga. W stealth nie mo¿na przej¶æ podczas walki (chyba, ¿e za pomoc± Vanish), a prêdko¶æ poruszania siê jest pogorszona (spowolnienie zmniejsza siê wraz z wy¿szym poziomem umiejêtno¶ci Stealth). Ponadto, Rogue korzysta z energii (nie jest to mana i nie ma z ni± nic wspólnego), która zawsze wynosi maksymalnie 100 punktów (z talentem Vigor 110), a odnawia siê do¶æ szybko, nawet podczas walki, a dodatkowo Thistle Tea - robiona ze Swiftthistle za pomoc± cooking herbatka odnawia natychmiastowo ca³± energiê. Wszystkie atakuj±ce umiejêtno¶ci Rogala korzystaj± z energii i bez wzglêdu na rank kosztuj± tyle samo. Prêdko¶æ regeneracji energii jest taka sama w walce jak i poza ni±. Wszelkie bonusy zwi±zane z man± nie dotycz± energii. Intellect jest dla Rogue praktycznie bezu¿yteczny. Ogromn± rolê odgrywa za¶ Agility, które zwiêksza szansê na critical oraz melee attack power Rogalika.


Rogue posiada nastêpuj±ce atrybuty:

- Assassination - grupa, w której znajduj± siê umiejêtno¶ci DoT (Garrote, Rupture) oraz stun (Cheap Shot, Kidney Shot). Jest tu równie¿ Expose Armor (obni¿a pancerz wroga), które przydaje siê na ciê¿ej opancerzonych przeciwników oraz Ambush (zadaje 250% obra¿eñ broni oraz dodatkowe obra¿enia, wymaga daggera) s³ynne ze swoich criticali (który jest zapewniony talentem Cold Blood znajduj±cym siê w tej samej grupie), które mog± zabiæ natychmiast postaæ w cloth. Niektóre talenty z Assassination wspieraj± trucizny Rogala (Improved Poisons oraz Vile Poisons), o których odrobinê wiêcej pó¼niej.

- Combat - grupa, która poza umiejêtno¶ciami zadaj±cymi obra¿enia posiada kilka pomocnych typu Sprint (zwiêksza prêdko¶æ poruszania siê o nawet 70% na maks. poziomie, mo¿liwe u¿ywanie tego skilla podczas stealth), Feint (zmniejsza threat, co przydaje siê w grupie, aby z powrotem uwagê mobów przenie¶æ na tanka), Evasion (50% wiêcej szansy na unik) oraz Kick (zadaje trochê obra¿eñ i, je¶li wróg rzuca³ czar, przerywa go i uniemo¿liwia rzucanie czarów z tej rodziny przez 5 sekund). Jest tu równie¿ Gouge (stun na 4 sekund) - bardzo przydatny skill, który w przeciwieñstwie do innych stunuj±cych umiejêtno¶ci, nie wymaga stealth ani punktów combo. W¶ród talentów wyró¿niaj± siê Riposte (po skutecznym odparowania ataku wroga zdejmuje mu broñ na 6 sekund zadaj±c mu przy okazji dodatkowe obra¿enia) oraz Blade Flurry (zwiêksza szybko¶æ ataku o 20%), które w po³±czeniu ze Slice and Dice oraz - w przypadku wybrania Trolla jako rasy - Berserking, powoduje niezwykle szybkie ataki, a co za tym idzie - du¿o obra¿eñ.

- Subtlety - grupa wielu ró¿no¶ci. Zawiera Stealth, Vanish (silniejsza wersja Stealth, znikniêcie na 10 sekund, nawet podczas walki), Safe Fall (zmniejsza obra¿enia z upadku z wysoko po³ozonych miejsc), Sap (wymaga stealth, unieruchamia cel, który nie by³ w walce) czy Blind (o¶lepia cel, który zaczyna b³±dziæ z powodu utraty wzroku, wymaga Blinding Powder). Jest tu równie¿ ciekawa umiejêtno¶æ Pick Pocket, która pozwala na okradanie humanoidów (ale nie Graczy z oczywistych powodów). Kradzie¿ nie ma wp³ywu na to co wyrzuci wróg po ¶mierci, wiêc jest to dodatkowy zysk, wymaga stealth. Z talentów warty wspomnienia jest Setup (daje 15%-45% szansy na dodanie punktu combo po unikniêciu ataku wroga lub resistniêcie jego czaru), który wraz z Evasion i Ghostly Strike (umiejêtno¶æ-talent z drzewka Subtlety) talentami zwiêkszaj±cymi szansê na dodge owocuje wieloma combo pointami.


PLUSY:
- najwy¿sze fizyczne DPS z wszystkich klas
- zdolno¶æ do ukrycia siê w dowolnym momencie oraz liczne stuny
- ma³y downtime ze wzglêdu na posiadanie energii zamiast many

MINUSY:
- s³aba defensywa jak na postaæ do walki wrêcz
- diminishing returns nawet w PvE (ka¿dy kolejny stun na wrogu jest coraz krótszy, a¿ za czwartym razem cel jest niewra¿liwy na stun (to wyj±tkowe aby diminishing returns dzia³a³y w PvE, crowd control innych klas w wiêkszo¶ci nie podlega diminishing returns w PvE)


INNE INFORMACJE:

Trucizny to czê¶æ arsena³u Rogala. Do stworzenia ich Rogue potrzebuje odpowiednich sk³adników, wiêkszo¶æ kupi od kupca, który zajmuje siê truciznami (Poison Supplies). Trucizny nak³ada siê na broñ, która pozostaje zatruta na 30 minut i przy ka¿dym uderzeniu ma szansê na zatrucie wroga.

- Instant Poison - obra¿enia typu nature s± natychmiast zadane
- Crippling Poison - spowalnia prêdko¶æ poruszania siê o 50% na 12 sekund
- Mind-numbing Poison - zwiêksza czas rzucania czarów o 40% na 10 sekund
- Wound Poison - zmniejsza efekty leczenia
- Deadly Poison - nak³ada DoT na wroga, kolejne skuteczne zaamplikowanie trucizny nak³ada kolejny DoT, efekty nak³adaj± siê na siebie a¿ do 5 efektów na raz

Lockpicking. Rogue posiadaj± ekskluzywn± dla nich umiejêtno¶æ otwierania zamkniêtych skrzyni i drzwi. Czasami wróg wyrzuci skrzyniê, któr± otworzyæ mo¿e wy³±cznie Rogal. Istniej± specjalne miejsca do trenowania otwierania k³ódek, gdzie pe³no jest zamkniêtych skrzyni, takim miejscem jest np. pla¿a w Desolace na zachód od widocznej tam przy brzegu wie¿y.

Rogue jest w stanie wykrywaæ pu³apki. S³u¿± mu do tego umiejetno¶ci Detect Traps (wykrywa) i Disarm Trap (rozbraja).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.028 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kochamypokemony.pun.pl www.kpswsm.pun.pl www.madriversteam.pun.pl www.wyro.pun.pl www.naszaaklasa.pun.pl